conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Thursday, December 20, 2012

PMR!! =)

Hari ni keputusan PMR bagi tahun 2012 dah keluar...tahniah kepada mereka yang berjaya mendapat straight A's dan pada mereka yang kurang berjaya jgn berputus asa la ek..insyaAllah, PMR hanya merupakan salah satu cabang dalam kehidupan yang perlu dilalui oleh semua orang kat Malaysia ni...*negara lain ade PMR?=p* 
Bercakap mengenai PMR ni...aku sedikit teruja sebab dulu...time aku amek PMR pada tahun 2003..*9 tahun yang lepas*...aku dapat straight A's..wahh!alhamdulillah..;) tp sebenarnya bkn la straight A's pun..adei~ Disebabkan aku ni mengambil bahasa arab pada ketika itu, jadi jumlah subjek aku ialah 9 semuanya...dan result PMR aku ialah 8A1B.. B itu bukanlah bahasa Arab ye kerana bahasa Arab merupakan subjek kegemaran aku...of course la aku dapat A untuk subjek tu kan...huahua~
B itu ialah sejarah guys..yes, sejarah...adei..agak kecewa di situ tp aku bersyukur dengan result aku tu..
sebab..prep aku pada waktu xde lah wow sgt..so so jek...hehe
haa,adik2 aku pun tak kurang hebat tau..wa dapat 6A, bila dan baby dapat 7A...hebat x?haruslah hebat weyh, adik2 aku kot..mcm yang ibu aku salu ckp...'anak-anak ibu mestila pandai'...aminn;) <3 p="p">

0 comments:

Post a Comment