conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Saturday, August 3, 2013

ramadan yg ohsem!

salam ramadan....

oke,new job,new office n new experiences...=)
 1st of all, im a collection officer...bukannya jual insurans..so pls guys,stop asking me regarding insurans...>.<

ofis jek kat bangunan etiqa, tp itu collection depart for mybnk..penat da nak mlayan korg2 yg tya aku pasal insurans ni...adeiii

ramadan kali ni,sgt laen...laennya most of the times tempat berbuka aku adalah stesen bus serdang...sbb?bus aku lmbat...kol 8pm bru ada..so,thats y aku prefer ot smpai kol 6.45pm..kalo x ot,lg lama aku kena menapak kat situ,..penattg kottt...naek taxi?kopak la kalo naek taxi.....rela tgu bus...tp penah skali naek taxi la sbb bus stu haram pun xda....mogok ke apa time tu...x paham tol...adei...

sebak kau tgu bus situ...org laen berbuka kat uma...aku...sobs!
tp nsb baek jugak ada few ppl jugak yg waiting so,aku xde la ralat sgt...

so far ni....3 kali aku berbuka ngan member2 lepas keje...bgos jugak la kan,dr menunggu bus,baek berbuka dlu..nasib ada yg mengajak...heee

oke,lg 6 hari nak balek selama...6 hari ni jugak bertahan menunggu bus...tp,aku positifkan diri,ni pengalaman...nak rezki lebey,kena la bekorban sket..btol x?hee

oke,kueh da bli,kasut..n coklat utk raya...heee

hopenya mgu dpn selamat smpai selama...


miss home so badly!!


0 comments:

Post a Comment