conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Tuesday, May 7, 2013

demam lagi..

assalamualaikum..
aku malas nak komen pasal pru 13 baru-baru ni...byk pulak la insiden-insiden n drama-drama yg jadik..Allah akan tunjukkan pihak mana yg benar.. we pray for that :)

hah..ni hari kedua aku demam..sakit yang teramat. aku x pernah rasa sakit camni.siyesli.flu yg teruk.panas idung aku ni.tekak yg perit.perhh.bdn ni kejap panas, kejap sejuk. emm, bukan aku nak merungut..sihat, sakit sumanya dari Allah..Aku redha:)

cuma sekarang ni aku ngah cuba nak baikkan demam aku ni ha.. adik aku pelik dmm2 camni aku leh kua bagai.. 'wa, akak ni memg super-duper x larat da, tp if akak layan jek, baring jek camne nak baik..itu la yg gagahkan diri g kua..' hehe.. ni da kat bilik aku rasa lemah gler..hmmm

td aku da minum da 100+.. tp cam x menjadik jek.. sok keje tp sory la bos, saya x dapat g rasanya..ofis tu sejuk yg amat, saya x tahan..hospital serdang sebelah jek..hehe..

emm, kalo time dmm camni, aku paling risau..aku kena jga suhu badan aku..suhu badan aku xleh tinggi..bahaya...emm..(itu rahsia aku :) ) so, that's y aku try g jln2 kuarkan peluh, amek 100+..adei

doakan aku cepat sembuh ye... :)

that day i called my ibu, dia suh aku balek uma bila tau aku demam... cam nak nanges lak rasa time tu tp aku tahan jek.. :')

'ibu..ibu doa akak cepat sembuh tau..sentiasa sihat tau ibu..'.. :')

k la, i gtg.. i need a rest..kepala pun da pusing ni..
badan da panas gler.aku nak berselimut kasi peluh.. XD

selamat malam korang..
n pada awak... selamat malam jugak.. take care tau  :D

assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment