conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Saturday, May 4, 2013

high class

Assalamualaikum w.b.t

apa ek yg aku maksudkan dengan high class ni? :)
al maklum la aku baru jek baca novel Cinta High Class & Cintaku Kerana Agamamu


Ni la novel tu... :)

Frankly speaking, novel ni tersgt la bagus..
Dari kau gi baca novel cinta cintun yg entah apa2 baik kau baca novel ni :D
Korang.. Byk info dan pengajaran yang kita boleh dapat daripada novel ni.
Alhamdulillah :)
Aku pun nak cinta high class jugak..
Aku kagum dengan cara pergaulan yang digambarkan dalam novel ni
jauh di sudut hati aku..
aku agak tersentap jugak..
So, maaf ye sahabat2 lelaki ku sekalian..
memg betul la keputusan aku tak layan msj korang n x msj kan.. :)
if penting tu memang aku akan bls balek..
if tak sorry.. :)
setakat bertanya kabar tu i dont mind tp..
x perlu la selalu...
alhamdulillah aku sihat walafiat je ni..
hahaha
*poyo la pulak..tapi itu yg terbaik..kan?*
em, aku tau memg ada daripada korang yg ckp aku sombong
tp aku tak kesah.. :)
korang pun jaga la ye..
korang pun kena siapkan diri korang jugak..
ini bagi yg belum berkahwin la ek..
xpayah la korang nak ber Sms, msj bagai ngan kwn2 perempuan korang tu..
kalau ada kerja, its oke la..kerja kan..:)
kalau xde mende, molek la dielakkan..:)
jom kita buat camtu nak?
x rugi pun..betull...
kawan sejantina kita pun ada kan..
so apa yg ruginya.. :)

so, aku suggest korang baca novel ni..memang superb! :)
jgn baca je ye.. beramal jugak dengan ilmu yg dapat tu..
sama2 ye.. insyaAllah ^_^



jom la korang..tido..
jgn lupa zikrullah sebelum tido..

selamat malam


assalamualaikum w.b.t :)

0 comments:

Post a Comment