conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Monday, January 21, 2013

Bts->TS->KL Sentral->KLCC


Weekend lepas sgt best.. emm, even thou org kesygn jauh.. ehem..haha..tp aku spent masa ak dengan kakak kesayangan aku dan bff ak yg sgt lepak! 1st tu pg2 aku jumpa dayah kat BTS coz dia nak g TS nak cri baju dinner... perhh... penat weyh, mana tak nya, tumit aku ni dah la sakit n aku kena kawal cara pergerakan aku..itu yg penat. Plus, aku batuk dan tak sihat @ demam... T.T

Kat TS byk jugak la gambar yang diambil.. aku ni kalo da ngan dayah, x kesah da org kiri kanan.. kami sekepala!!! itu yg ohsemmmm!!!





Ni la dayah! makan aje..haha



ramen!!


 Aku tak sangka lak kat TS ada FoodCourt and nasib baek food kat situ leh tahan. Aku makan ramen yang aku leh cakap as MI KARI JEPUN. haha... pedas n yummy!
konon ngan pokok sakura~




brangan cam puteri..ahakss!





 Ni... teh ais yg harganya RM4.90 kat Mz Nina.. rasa air ni aku pun leh wat better than diz... stu air ni aku leh dpt 2 3 kat mamak yg mana lg sedap dan kaw! >.<

Kakak kesayangan aku.. kak syirah^^



KLCC  

Choi and Kim
Diowg ni kwn korea kepada kak syirah.. time jmp diowag ni diowg baru smpai jek dari korea... Oke la, finally aku jmp orang korea dpn mata... wpun x sehensem yg penah ak tgk dlm tv, muvi semua... haha

kek!!!
Indulgence weyh!ni 4ever feveret ni... aduh~ sebiji kek ni pun ak leh abeskan sorang..haha
mana la orang x panggil aku "muffin" bagai...

tak sabar nak balek umah diz week..ibu aku da rindu aku tu, aku tahu...hehe..adek2 aku pun x sabar da tgu ak blek..hehehe... x sabar, x sabar, x sabar!!!!

XOXO!!



0 comments:

Post a Comment