conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Tuesday, January 15, 2013

Oh mai...... T.T

assalamualaikum n mornink uolls... :(
nmpak muka ak camna tu.. sdey beb.. pagi2 tadi bangun nak subuh, aku rasa gatal jek mata sebelah kiri aku ni plus sakit...n rasa cam berair..pelik aku, aku duduk and tros pk..aku salah mkn ke, alergik ke, tp seingat aku la...aku xde makan mende2 yang 'diharamkan' untuk diri aku ni...yes, that was true. n..pk dan pk aku tros bngon dengan muka yg still busuk pepadi td kan ha tu diaaaa...mata merah menyala cam kek velvet!! oh, tdk, merah lg aku rasa, plus taik mata blambak! sah!sah! aku kena SAKIT MATA!! :'( Tp aku gagahkan diri g amek wudhuk and solat subuh...alhamdulillah, selesai..pastu apa yg aku pk ialah...IbU..ABAH... aku nak tros call jek tp...konfem akan banjir nant...tp, aku kena call...hmm..so aku pun dail no abah aku tp adek aku, bila yang jawb.."kenapa kak"..aku,"akak sakit mata"..terdiam.. mata aku da panas, try nak tahan beb tp bila tanya aku "kak nanges ka?".. amek ko mema aku tros nanges..adei... jtuh saham aku as kakak kat situ... >.<
Tp bila pujuk aku dia ckp relax jgn nenanges..dia ckp nant g jump Doc..pastu abah lak jwb tepon tu.. lg la aku nanges weyh.... kalo ckp ngan ibu.......banjir aku ase..haha.. hmmm...ibu suh aku balek if dpt MC n aku hrp ak dapat MC.. doakan eh...aminn.. tp prob nye ak x caya ngan Doc kat sini..siyesli..sbb so far ak jmp time dmm, xde nye nak check ape2, bg ubat tros.ape tu?? tuihhh~
hmm, tp xpe la pasni aku g jek PKU.. Hope Doc tu oke..Actually aku cuak sket nak jmp Dec coz actually everytime ak nak jmp Doc Ibu akan ikut sama n dia yg akan jwb bg pihak...adei~
pa pe pun wish me luck eh...
doakan aku cpat sembuh...:)
XOXO! ^_^

0 comments:

Post a Comment