conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Monday, January 28, 2013

positifkan diri untuk awet muda~

owyeah! itulah dia.. +ve kan diri utk awet muda.Siyesli it works. Lol~
tu actually aku cuba ckpkan pada diri aku sendiri.
byk benda kot dlm kpala otak aku ni.
kalo bole bnda yg tak berfaedah aku mls nak pk.
hey, dis is nadia oke. i wont bother bout the stupid things. siyesli.
tp.. haizz.. xtau nape lately ni benda2 mcm ni yg wat aku serabut.
mcm duk berputar jek kat pala aku ni.
tensen aku.
Tp nasib baek kat uma ni aku da x pk sgt da.
ibu, abh, adek2 aku yg sengal ni wat aku lupa jap benda2 bodoh ni.
hahaha~
tp..... ntahhhhhh.......... benda bodoh mcm???? itu biar aku je tahu...
sok da nak blek kl... nyampah aku ngan serdang sebenarnya.
oke, dlm bulan mac ni aim aku nak dpt keja laen.
tolong la ek prof, sy da stress nak buat modul ni.
penat da jd RA prof.
research menarik tp... tu la... u noe wats in my mind.. rite prof^^
so... sila gu jauh2 all the stupid things. shuhhhh~
aku nak +ve nie... arini da ada sorg akak kata aku budak lepas spm..
hahaha
terbaik la kak,... syg akak lebih~hahhaa
hmmm.... oke, hopefully bole maintain +ve.
>.<
nitezzzzzzzzzzzzz!!!!!!! =.=''

2 comments:

dee said...

makanannn!

nad said...

makanan?

Post a Comment