conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Wednesday, February 6, 2013

demam :'(

Demam, demam dan demam lagi.. Aku pelik tol, biasa aku xde demam-demam ni, and kalo demam ni xde sampai berminggu-minggu and berulang-ulang.. "ibuu, kak demam ni.."huhu.. kalo dah kat umah ni, memang manja abes..waaaaa~~
Pagi2 ni aku da minum pun Vit C. Prof aku suggest if demam amek Vit C coz its better dari kita amek panadol.


ini la redoxon tu... :D


satu perkara, if demam ke sakit ke jgn la korang mengeluh..tak baik. Biasa la demam ni. mesti ada sumting wrong sumwer..Aku just positive kan diri jek.. KAlo layan demam ni memg aku takkan bangun tido, just berselimut je nanti.. Pehh~ Itu manja sgt weiiii... Well, aku kan kuat! hoho~~
Okey, time to cure myself with lots of work.. I like!!! :D


*abah tetiba call..terharu...nak nanges.. sob.sob.*

0 comments:

Post a Comment