conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Friday, February 15, 2013

Fuhh~

Oke.. Dari pagi sampai sekarang jam 1537 baru ada masa nak bernafas kejap..
kejap jek nie coz i need a break~
 Alright, keja yg dah disetelkan dari pagi ialah:

1)  Slide orang tertentu. (good!)
2)  Surat menyurat. (good!) (ni keje kteowg ke??) adei~
3)  Repair UNIT 3. (good!)


Banyak oke yg nak disetelkan dari pg ni.. pastu tetiba lak td abah call..
Abah: "kak dah makan ka?"
Aku: " Dah bah.."
Abah: "ya ka nieee...(sambil duk gelak kecik)
Aku:"erkk.. dah laa.. Biskut..hehe"
Abah: "Laa... x payah duk diet sgt la.. anak abah bukannya besaq sgt pun..."
Aku: "x diet la bah.. x sempat nak makan ja.. makan apa yg sempat ja nie..Tp bagus gak, leh kurus.haha"
Abah:"emmm..'
Aku:"batuk"
Abah:"Batuk lg ka ni?"
Aku:"ibu masak apa bah rini?" (Tukar topik..hehe)
Abah:"Nasi ayam.."
Aku:"Gulpp~"..sedap..:(
Abah:"jgn lupa mkn ubat.."
Aku:"oke bos! Bah, got to go..keja,keja..hehe"
Abah:"ISk budak nie..ya la..elok2 keja tu.."
Aku:"Baikk.. nanti malam abah kol kak na..heee~" Assalamualaikum:D "
Abah:.. tutt.tutt..(letak tepon)
Aku: ... salu mcm ni laa.. adei...

Rindu diorg tapi sok diorg datang sini..yeaayy!! ye la, anta si kembar masuk UPM ni haa.. manja tol adek2 aku tu.. berhantar pulak.. saba je la..

Opps~ oke lah, gtg.. keja melambak menunggu ni...(minum air dulu)..
Adios!
xoxo!

2 comments:

dee said...

adik kak nad tu, penah satu kuliah gn kita kat matrik dulu.
btw, sila makan ubat!

nad said...

owh..oke? so kmpk jugak la ni ek? hai junior!haha
ubat? dah x larat nak telan..>.<

Post a Comment