conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Thursday, February 14, 2013

modul oh modul~

salam semua.. Modul oh modul.. so far modul yang aku ngah usahakan dgn team members kat fac masih lagi dalam proses. Baru-baru ni kteorag semua telah ke PD, kononnya nak siapkan semua keja n after tu juz finalize kan apa yg patut.. at the beginning all the works were going smoothly but then when SHE came... erggh~ mula lah disaster.. >.< 
SHE? siapakah? tak perlu lah aku nak huraikan dengan terperinci mengenai beliau..cukuplah sekadar aku katakan beliau seorang yang tersangat lah bijak..siyesli^^ tapi cara dan pendekatannya tidak lah begitu pro pada aku..sorry mam! :)
Oke lah, memang aku sekarang ni ngah kejar masa nak siapkan modul-modul ni tapi, aku ni bukannya phD holder beb.. n semua benda letak kat aku. gilakkk! 
Sekarang ni kepala aku agak berserabut. 
nope, sgt berserabut actually.. adei~ 
Persoalan yg timbul sekarang ni..
1) Boleh ke siap dalam masa terdekat ni? (coz aku nak blah cari keja lain)
2) Para-para penyelidik lain akan satisfied ke ngan hasil keja ak ni? (x puas ati ak bakar tempat keja korang)
3) Tercapai ke matlamat modul ni? emmm...
4) Hasilnya? ntah.. >.<

emm..dan emmm dan emmm lg... mesti korang nyampah kan emm jek memanjang..

i have no idea too:)

sorry:)

huuu~


xoxo~

0 comments:

Post a Comment