conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Wednesday, April 24, 2013

boyfie gurfie~

haa...entry kali ni agak menggelikan sedikit.maaf la ye, aku memang dah lama nak bercakap pasal ni. al kisahnya sorang awek cun ni yg salu sangat mrungut pasal boyfie dia x pernah blnjakan apa2 untuk dia. x beli hadiah mcm teddy ke, baju ke... n bila difikirkan balek myb sebb tu la si boyfie ni mcm da agak malas nak mlayan krenah si awek ni..persoalannya.. perlu ke nak mtk bf ko tu belikan teddy yg mhl2 utk ko? kalo aku jd bf ko..memg babai la.. gurl, korang bknnya husband n wife pun.knp nak mtk itu ini..kalo dia da sah husband ko, mintak la berlian sekalipun..tp babe, ko kenala faham situasi bf ko..ni peringatan utk semua:)
kita ni kena la saling memahami.jgn main mtk itu ini, kita kena ingat, pasangan kita mungkin ada tanggungjawab lain, tanggungjawab pada family lagii..kan?:)
jealous?
dear, im not jealous oke..aku hanya nak betulkan apa yang aku rasa salah. im so sorry if i did hurt ur feeling last time. aku dah lama rasa apa yang ko buat ni salah sebenarnya. so aku terpaksa ckp jugak. sorry babe. i just want u to realise that materials doesnt mean anything, if u want sumting u shud get it by urself. itu prinsip aku n aku rasa itu yang terbaik. betul? ke x?
babe, aku syg ko so jgn 'kecilkan' diri anda dgn meminta itu dan ini dari dia lg k..unless he the one yg nak belikan or berikan so its fine la kan..mcmtu lg sweet dari meminta2..kan, kan, kan...heee~
babe, as a fren siyes aku sygkan ko...sgtttt2!! wahhh! bluek~muntah ijau kalo ko baca ni...haha
adiosss~

0 comments:

Post a Comment