conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Thursday, April 18, 2013

kerja baru :D


alhamdulillah..dah dapat keja baru b4 aku pulang ke kg halaman.ceewah! x leh blah ayat. takde la, kalo aku x dapat kerja dalam masa ni memg aku akan balek uma, selama..saja jek nak mention selama tu.haha..dr aku duk sini, menganggur, duit kuar x masuk2..acane tu? takkan nak mintak duit ngan ibu abah, memg xla kan... dah besar weyh, xkan nak mengharap duit diorag lg.. betul x? betol3..hee~ melainkan diorang sendrik yg bg memg aku amek, xkan nak tolak..rezeki kottt!! haha

mana?

tempat keje aku ni kat fac medic, upm..still dlm upm tp jauh weyh dr uma..adei..nasib baek la ada shima, leh numpang dia ke stesen komuter then amek bus dr situ ke sini.. xdela mahal sgt, RM2 jek..oke la kan..^^
awl2 nya aku punya la bebal, aku leh lak g trun kat jejantas then jalan masuk fac, memg jauh nak mampos laaa..kaki aku ni cam biasa kejang n sakit sbb kasut tu tapak nipis sgt..sorry la ek, kaki aku ni memg mahal..so arini aku pkai selipar yang ak biasa guna..tapak tebal wey, bukan slipar biasa ni, da lama aku pakai..kasut sarung aku just spare jek dalam beg..meeting aku sarung la...hik2..ala, dalam opis ni pun suma duk pakai sliparnya..xdenya nak bersarung..adei..


now, ari2 aku pakai baju kurung ni..ibu aku tgk ni mesti dia terharu gilakk tgk anak dia yang comel lote ni pakai baju kurung, xde dah jeans2 + t-shirt..haha *angkat bakul sendiri la ekk..tuihh!
oke la, aku ni ngah busy wat keja ni, saje jek nak wat entry pasal keja baru aku.. hik2
good day peeps! ^____^

2 comments:

dee said...

tapi keje apa nya?

nad said...

haha..aah kan..nak tau mai sini..nak tunjuk keje apa..:p

Post a Comment