conteng-conteng

conteng-conteng
-Nadia-

Wednesday, April 24, 2013

kerja oh kerja

selamat pagi^^
hari ni aku bangon lg la awal dari biasa..
5.30pg.. >.<
bangon jek tido aku termenung jap..dalam hati.. 
" nak tido lg bole x?" T.T.. memang la x boleh, arini aku ngan shima kena amek rapid g komuter, bf shima OS..huhu~
so, aku g mandi.. "sejuk nampos..grrr"
solat subuh..alhamdulillah, awl arini.. :)
pastu pakai bju kurung n goreng nasi utk bekal.."ni nak jimat" heee~
6.20pg..aku ngan shima trun..nampak rapid da nak sampai..berlari la kteorang ke bus stop..fuhh~
"pg2 da bersenam..."
dlm bus..shima tdo.."sian dia mesti penat sgt..."
smpai jek stesen kom bus rapid ke fac da ada..."awalnya bus.." (awl slh, lmbat pun slh) alahai...
aku punch in card pg ni kol 7.15pg..awal gilakk siott!
naik ke tingkat 3, pintu ofis still berkunci..( konon bangga sebb plg awl sampai ) perasan! haha
so, aku pun ke kafe mencari nescafe.."bekalan tenaga ni..ngeh2"
"brape ni bang?"
"air ape ni dik?"
pg2 da buat lawak bodo ngan aku..
"nescafe O..pns bkn sejuk, nampak kan?" smbil senyum dengan muka paling cun ak penah buat..(cun ke?haha)
"oh, nescafe rupanya"
dalam hati.."buta warna apa abang ni.."
"singgit dik?"
dalam ati.."nasib pgl ak adik, sejok ati, kalo x...#*&.."hahaha

now aku dah kat opis, mengadap pc ni n...x wat pa pe lg..
ngah nunggu task je nie..
adei~


n aku x sabar tunggu ujung bulan..sebb..


*nak beli kasut yg tapak dia lembut, tebal n selesa..kaki ni dah sakit gilakk..ari2 dok menampal salonpass.. T.T~*

*nak balek uma kot...homesick tahap gaban da nie...ibu, abah..:'(*


the end~
 



2 comments:

dee said...

ouch. awal gilak. kak nad keje tetap?

nad said...

kan kan...arini pun awl..uwaaa~
sambilan jek..heee

Post a Comment